LOVELY DAY

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 7 Februari 2014

Entri Baru. Its a life.


Assalamualaikum.

Hi. Coretan pertama setelah berkurun aku tinggalkan. Entry lama semua aku draftkan. Sebaiknya aku rasa nak mula menulis. Rasa macam macam cerita nak muntah dekat sini. Lol.
Feeling feeling budak baru nak belajar menaip. Sebelum ni memang busy sebab belajar dengan praktikalnya. Aku takde komitmen nak menaip. Nak curi masa pun tak sempat woo.
The best thing yang aku rasa sekarang rasa dah dewasa. Jadi budak budak pun kena ada limitnya kan.
Lagaknya macam serius kan. Ehe.

Jummuah baraqah.
Alhamdulilah. Still breathe. Still alive.
Tak tahu hari esok, lusa atau tulat dan seterusnya dapat lihat dunia. Allahu.
Musim belajar dekat kolej dah habis. Musim grad pun dah sudah. Sekarang dah kerja. Cari rezeki sendiri. Penat sungguh nak cari duit. Kalau dulu kita rasa boleh berjoli sakan sekarang tak lagi. Banyak benda idaman nak beli tapi benda keutamaan kena pentingkan dulu. Belajar berjimat. Bila kerja dapat gaji, Papp! sekejap je habis sebab duit macam air. Keluar dari mesin atm dapat bau duit berkeping-keping, then dah kena bayar bil, aset sendiri. Kalau dah guna kereta secara confirm duit kereta every month mesti bayar. Duit minyak lagi. Belum tambah servis laginya haa. Tapi aku rasa okeylah sebabnya barulah terasa itu harta kita. Jaga punya baik. Hihi. Nasibaik cuti harini. Lega baq ang ! Penat jangan cakap. Seriously jujur penat nak rawat orang. Kadang-kadang rasa nak mengamuk macam Hulk tapi fikir kena sabar banyak even perangai manusia bila sakit macam-macam diminta. Memang tak heranlah kan muka aku berkerut. Sebenarnya menahan marah. Bukan senang eh nanti tak memasal keluar ayat bukan bukan. Rasa macam kejam. Haih.


Jadi kucing sekejap.
Bajet comel kiut sekali sekala.
Hahaha.
Kbai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Tempelate Designed by Nabila Medan.All Right Reserved To سيتي روحاني