LOVELY DAY

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 21 Februari 2014

Moral value. Be a Gagah girl !


Assalamualaikum.
Salam Jummuah.

Hi.
Rasa tengah free nak menaip even rasa dah lama tak menaip. Take five for a while.
Pagi tadi am shift, memang drive laju sebab takut lambat sampai. Nasibaik semua greenlight. Lega !
Harini kerja rasa macam kuli pun ada sebabnya buat kita macam orang gaji. Aku tak pernah berkira bekerja dengan orang. Kalau orang tu rasa dia bagus, perfect sangat memang kau tak payah buat semua kerja eh ?
Very good !
Aku tak kisah kalau buat kerja itu ini tapi serupa aku je yang kerja. Lagi sorang duduk goyang kaki kan.
Takpe. Moga Allah balas.
Inilah kalau jenis manusia yang perasan bagus dan kuat berangan. Tak sedar langsung diri. Tahu kritik kelemahan orang tapi diri sendiri pandainya sorok.
Lama lama terserlah annoyingnya. Bagus !
Aku baik aku lurus bukan bermakna aku tak boleh menjawab. Sekali kau bagi aku naik angin, lagi teruk dari muka masam yang basi tu.
Buat kerja nak main phone baik kau tak payah buat kerja. Buat kerja bukan takde orang tolong tapi tak buat langsung. Setakat 5 bulan katanya senior. Ayat berlagak. Terserlah kebodohan diri sendiri.

Sabar sabar sabar. Half of Imaan.
Kuatkan hati. Let go apa yang tak baik orang bercakap pasal kita.
Ada salah kita boleh betulkan.
Aku manusia bukan malaikat yang boleh tahan tengok perangai manusia yang sejenis ni.

Buat kerja ikut macam yang dah ditugaskan bukan ke sana ke sini buat muka ala gyiyomi.
Moga cepat sedar diri.
Jadi lebih gagah ann !
Sekian.


Muka macam stress. haha.
Kbai !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Tempelate Designed by Nabila Medan.All Right Reserved To سيتي روحاني